Saturday, June 21, 2008

I received 2 key rings from Siew Lee last Monday. She went to Bangkok for vacation. 月曜日わたしは会社の人にタイ旅游の記念品をもらいました。Siew Lee さんは家族とバンコクへ行きました。


- Music -
Another MV of Jam Hsiao - 王子的新衣(Prince's New Dress). 比较摇滚的一首歌曲, 不懂为什么萧敬腾那么喜欢用假喉音来呐喊类似帮乔飞(Bon Jovi)的唱法,这有点不太自然,虽然他喜欢帮乔飞, 。但我还是比较喜欢萧敬腾真诚地诠释深情的歌曲,譬如专辑内的‘奋不顾身’、‘活着’、‘一辈子存在’等,最喜欢听到他拉的滑音。

萧闳仁(据说差一点是星光二班的萧敬腾接班人,因为被邀去PK,但他拒绝了)vs 徐佳莹 - 身騎白馬 & 王宝钏苦守寒窑十八年:

4 comments:

Live Freely said...

hi,yan ting.longtime no c yah.if not mistaken....lastime i saw u in ur company.hehe.u still working with tht company?hapi to see ur blog here.nice.pls add me on my blog..>http://millonairelivefreely.blogspot.com/

ilovelash said...

むしむし,ヤン-チンさんわたしはアイリスです。 これはわたしのBlog です。 www.hybrid-rainbow.blogspot.com

I'll link you okay? Do come and visit =)

and your blog is full of food pictures. Makes me so tempted.

=) take care~

Yan Ting said...

hi Wendy... ya, I'm still working there. Sure, will add u on my blog link.

booppi......
アイリスさん, あなたのブログはきれいです。 sure, I will link u too:)

ilovelash said...

え!! ほんとう。 ありがとございます。わたしのあたらしコンプタは。。。えと
にせんはぴゃくよんじゅごリンギト です。RM2845 。 =) げんきだね。